REGULAMIN KORZYSTANIA Z BOISKA SPORTOWEGO
Zespołu Szkół Łączności
im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku
- Niniejszy regulamin obowiązuje na terenie boiska sportowego, terenie do niego przyległym oraz na terenie z urządzeniami rekreacyjnymi.
- Boisko sportowe, urządzenia rekreacyjne oraz teren do nich przyległy, zwane dalej obiektem, są własnością Gminy Miasta Gdańska administrowanym przez Dyrektora Zespołu Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku, przy ul. Podwale Staromiejskie 51/52, 80-845 Gdańsk , zwanego dalej Administratorem Obiektu.
- Każdy korzystający ma obowiązek zapoznania się i stosowania przepisów niniejszego regulaminu.
- Wejście na teren obiektu oznacza bezwzględną akceptację niniejszego regulaminu.
- Obiekt jest wykorzystywany do działań związanych z upowszechnianiem sportu i rekreacji.
- Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach: 22.00 - 6.00.
- Dzieci do lat 7 mogą przebywać na obiekcie wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
- Obiekt jest ogólnodostępny, pierwszeństwo korzystania z obiektu w godzinach prowadzenia zajęć szkolnych, posiadają uczniowie szkoły i pracownicy Zespołu Szkół Łączności im. Obrońców Poczty Polskiej w Gdańsku. Poza godzinami prowadzenia zajęć szkolnych pierwszeństwo korzystania z obiektu mają podmioty wskazane w zarządzeniu PMG Nr 1487/18 z dnia 24 sierpnia 2018 r. po wcześniejszym zawarciu umowy na wynajem obiektu.
- Korzystanie z boiska odbywa się wg ustalonego i zatwierdzonego harmonogramu przez Administratora Obiektu. Harmonogram obiektu jest dostępny do wglądu u Administratora Obiektu oraz na stronie internetowej szkoły http://www5.zsl.gda.pl/o-nas/baza-szkolna/obiekty-sportowe
- Podczas zajęć szkolnych oraz zajęć grup zorganizowanych nauczyciele, trenerzy lub instruktorzy prowadzący zajęcia ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowników i mają obowiązek zapoznania podopiecznych z niniejszym regulaminem.
- Administrator Obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie obiektu.
- Poza planowymi zajęciami użytkownicy korzystają z obiektu na własną odpowiedzialność.
- Za wszelkie uszkodzenia obiektu powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z boiska i znajdujących się na nim urządzeń odpowiadają wyrządzający szkodę, a w przypadku osób niepełnoletnich – ich opiekunowie prawni.
- Osoby naruszające porządek publiczny lub postanowienia niniejszego regulaminu muszą opuścić obiekt.
- Za zaistniałe wypadki wynikające z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu administrator nie ponosi odpowiedzialności.
- Wszystkie uwagi oraz uszkodzenia dot. obiektu należy zgłaszać do administratora obiektu pod nr tel. (58) 301-13-77 w godz. 7.30-15.30.
- Stan techniczny urządzeń znajdujących się na obiekcie jest sprawdzany przed każdymi zajęciami zgodnie z procedurą przyjętą u Administratora obiektu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem zabrania się:
a) niszczenia, zanieczyszczenia lub używania w sposób niezgodny, z przeznaczeniem obiektu lub jakiegokolwiek jego elementu, urządzeń na jego terenie
a w szczególności sprzętu sportowego;
b) palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz innych używek;
c) wnoszenia pojemników do rozpylania gazów, substancji żrących lub farbujących, opakowań szklanych, łatwo tłukących się;
d) wieszania się na bramkach oraz wchodzenia na ogrodzenia;
e) poruszania się po obiekcie na skuterach, rowerach, rolkach i wrotkach;
f) używania wulgaryzmów;
g) przebywania na terenie boiska osobom pod wpływem alkoholu lub pod działaniem innych środków odurzających;
h) wprowadzania zwierząt;
i) wstępu na teren poza wyznaczonymi godzinami;
j) wjazdu wszelkich pojazdów bez zgody Administratora Obiektu;
k) rozniecania ognia, zapalania fajerwerków, sprzedawania towarów bez zezwolenia, rozdawania druków i przeprowadzania zbiórek bez zgody administratora obiektu.